Publico
  • Úvod
  • O nás
    • Pridaj sa k nám
  • Vydanie knihy
    • Editorská redakcia
    • Korektúry
    • Obálka
    • Sadzba
    • Sprievodné údaje
    • Tlač knihy
    • E-kniha
    • Predaj knihy
    • Sledovanie predajov
    • Promo
  • Cenník
    • PREMIUM
    • CHOICE
    • BASIC
  • Blog
  • Kontakt
Publico
Seriál

Tajomstvo č. 5: Premeňte svoje limity predaja knihy na potenciál

Monika Zbínová on 4. júna 2014

Obávate sa toho, aké limity predaja knihy na vás pri vydaní svojho diela čakajú? Premeňte ich na potenciál!

Predstavte si, že vydáte knihu, z ktorej sa hneď prvý mesiac predá 10 000 kópií. Perfektné, však? Na Slovensku by sa také čísla predajnosti považovali za obrovský úspech, o to viac, ak ide o neznámeho autora.

Teraz sa nad tým zamyslite. Áno, vašu knihu si kúpilo 10 000 čitateľov. Ale čo tie zvyšné tisíce, ba dokonca milióny ľudí, ktorí sa zatiaľ k vašej knihe nedostali?

Z optimistického tešenia sa je zrazu pesimistický pohľad na situáciu, v ktorej je aj 10 000 predaných kníh znakom neúspechu.

Zamotané?

Je to vlastne len otázka pohľadu.

Možno si poviete, že sa vám aj tak nepodarí dostať ku všetkým čitateľom na Slovensku, nehovoriac o zahraničí. Ale nenechajte sa ničím limitovať. Len ten autor, ktorý si uvedomuje, že stále nevyčerpal svoj potenciál na knižnom trhu, sa môže stále usilovať o ešte väčší úspech.

Počuli ste už, že by niektorý autor povedal: „Moje knihy si kupuje a číta veľa ľudí, žiadnych ďalších čitateľov nepotrebujem“? Nech ste akokoľvek úspešní, stále je možnosť, aby sa vašim knihám darilo ešte lepšie.

Aj tento seriál píšeme pre vás preto, aby ste sa nebáli nastaviť si svoju pomyselnú latku omnoho vyššie, ako si možno zatiaľ trúfate. Vždy je niečo, čo môžete urobiť lepšie, čoho môžete urobiť viac, aby ste prilákali nových čitateľov.

Seriál Tajomstvá vydávania e-kníh

  1. Prepisujeme pravidlá vydávania e-kníh
  2. Päť dôležitých trendov, ktorým čelí vydávanie kníh
  3. Tajomstvo č. 1: Napíšte skvelú knihu
  4. Tajomstvo č. 2: Napíšte ďalšiu skvelú knihu
  5. Tajomstvo č. 3: Nerozhadzujte peniaze, rozmnožujte ich
  6. Tajomstvo č. 4: Kniha si zaslúži pekný obal
  7. Tajomstvo č. 5: Premeňte svoje limity predaja knihy na potenciál
  8. Tajomstvo č. 6: Čarujte s metadátami
  9. Tajomstvo č. 7: Budujte dôveru svojich čitateľov
  10. Tajomstvo č. 8: Vážte si svoj čas
  11. Tajomstvo č. 9: Objavte nekonečné možnosti distribúcie
  12. Tajomstvo č. 10: Vyhnite sa exkluzivite
  13. Tajomstvo č. 11: Ponúknite (aspoň) 1 knihu zadarmo
  14. Tajomstvo č. 12: Trpezlivosť ruže prináša
  15. Tajomstvo č. 13: Dôveruj, ale preveruj alebo Nástrahy pirátov
  16. Tajomstvo č. 14: Vybudujte si základňu. Značka: už včera bolo neskoro
  17. Tajomstvo č. 15: Spustenie predaja ako nekonečný príbeh
  18. Tajomstvo č. 16: Študujte bestsellery
  19. Tajomstvo č. 17: Obrňte sa hrošou kožou
  20. Tajomstvo č. 18: Nie všetko je o cene
  21. Tajomstvo č. 19: Čarovný prútik menom predpredaj
  22. Tajomstvo č. 20: Definujte si svoj vlastný úspech

Voľne preložené podľa e-knihy Marka Cokera – The Secrets to Ebook Publishing Success. Knihu si môžete zadarmo stiahnuť na stránke smashwords.com alebo ju čítať na pokračovanie na našom blogu.

úspech
93 Posts
Monika Zbínová
Som autorkou internetových projektov venovaných jazyku, copywritingu a knihám. Píšem na svoj blog monicqa.sk a intenzívne žijem vo svete sociálnych médií. Mojou vášňou sú elektronické knihy, ktoré s radosťou vytváram a propagujem. Okrem toho píšem knihu o selfpublishingu - buďte pri tom aj vy!
  • Tajomstvo č. 4: Kniha si zaslúži pekný obal. Ako má vyzerať obálka knihy?
    Previous ČlánokTajomstvo č. 4: Kniha si zaslúži pekný obal. Ako má vyzerať obálka knihy?
  • Next ČlánokiBooks: Dostaňte svoju e-knihu do každého vrecka
    Tajomstvo č. 4: Kniha si zaslúži pekný obal. Ako má vyzerať obálka knihy?

Related Posts

Pripravujeme: prémiové balíčky pre ambicióznych autorov
Selfpublishing

Pripravujeme: prémiové balíčky pre ambicióznych autorov

Knižný marketing v roku 2020: základom sú stále sociálne siete
Marketing

Knižný marketing v roku 2020: základom sú stále sociálne siete

Staňte sa partnerom Martinusu a zarobte na svojich knihách dvakrát
Návody

Staňte sa partnerom Martinusu a zarobte na svojich knihách dvakrát

Ako vydať knihu cez vydavateľstvo
Rozhovory

Ako vydať knihu cez vydavateľstvo

Pridaj komentár (Cancel reply)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*

Chcete sa stať úspešným spisovateľom?

Prihláste sa do nášho newslettra 🙂 1x za mesiac posielame tipy na užitočné články, nástroje, novinky z vydavateľského sveta. BONUS: špeciálne zľavy na vydavateľské služby!



    Nenašli ste, čo ste hľadali?

    Napíšte nám e-mail

    Ak si nie ste istí, odkiaľ začať alebo máte špecifickú otázku

    Kontakt: napisavydaj@publico.sk
    Copy